Informatie

De openingstijden van de UB op 18, 19 en 20 mei kunnen afwijken. Ga naar uva.nl/studieplekExterne link voor actuele informatie.

Informatie

Verdien cadeaubonnen met jouw mening

Gepubliceerd op 02-05-2024 15:00
Wil jij cadeaubonnen verdienen door af en toe een vragenlijst in te vullen? Meld je dan aan voor het UvA-panel! Als panellid kun je meedoen aan onderzoeken wanneer jij het wilt en maak je bij elke deelname kans op een cadeaubon.

Hoe werkt het?

Iedere UvA-student kan lid worden van het panel. Ongeveer 10 keer per jaar krijg je een uitnodiging voor een online enquête of een (online) interview. Je geeft bijvoorbeeld jouw mening over student.uva.nl, studentenwelzijn of het rookverbod op de campus. Heb je geen tijd of spreekt het onderwerp niet aan? Geen probleem, dan kun je het onderzoek gewoon overslaan.

Waarom meedoen?

Als panellid heb jij directe invloed op het beleid en de ontwikkelingen aan de universiteit, dus laat jouw stem horen! En je maakt elke keer dat je meedoet aan onderzoek kans op een cadeaubon. Je inschrijven duurt maar drie minuten, dus meld je snel aanExterne link.

Privacy

Je gegevens worden alleen gebruikt voor het UvA-panel en worden vertrouwelijk behandeld. Jouw antwoorden worden anoniem geanalyseerd. Lees hier meer over in het UvA-panel privacy statement.

Heb je vragen over het UvA-panel of wil je je afmelden? Lees meer over de UvA-panel of neem dan contact op met uvapanel@uva.nlExterne link.